Trainingsschema stappenplan

Leuk dat je overweegt om dit trainingsschema te gaan volgen van 12 weken! Ik neem je mee op deze pagina om je te laten zien hoe je dit trainingsschema bestelt en vervolgens kan gebruiken.

Stap 1:

Je begint bij het bestellen van je 12 weeks trainingsschema. Je vult je persoonlijke gegevens in.

Stap 2:

Geef aan waar je in wilt verbeteren, je hebt 3 keuzes:

  • Tijdrijden
  • Klimmen
  • Sprinten

Stap 3:

Vervolgens geef je aan wat jouw niveau ongeveer is, de 3 keuzes zijn:

  • Beginner
  • Amateur
  • Gevorderde

Stap 4:

Vul in hoe vaak je kan trainen in de week + de tijd die daarvoor beschikbaar is.

Stap 5:

Geef aan of je met vermogen of op hartslag wilt trainen. Als je je omslagpunt weet kan je deze ook gelijk invullen. (hartslag of vermogen/FTP)

Stap 6:

Je bent nu aangekomen bij de laatste stap en dat is wanneer jij wilt beginnen met dit 12 weeks trainingsschema. Vul een datum in naar wens. Klik vervolgens op dat je graag de nieuwsbrief wilt ontvangen, altijd handig voor tips 😉

Last but not least: Klik op bestellen!

Vanaf nu ga ik voor je aan de slag om het trainingsschema te maken. Voordat ik dit kan doen ontvang je eerst een mail met een link naar Trainingpeaks, via deze link kan je de App downloaden. Hier kan je meteen een gratis Trainingpeaks account aanmaken die je nodig hebt om de trainingsschema’s te kunnen ontvangen. Ik stuur je in deze e-mail meteen een andere link mee, namelijk de link waarmee je mij kan accepteren als coach in Trainingpeaks, dit geeft mij de bevoegdheid om trainingsschema’s voor je te kunnen maken.

Als je dit eenmaal gedaan hebt krijg ik automatisch een bevestiging per e-mail (hier hoef je niks voor te doen).

Zodra dit allemaal gelukt is wordt het trainingsschema voor je gemaakt. Door de door jou aangegeven beschikbaarheid en tijd ga ik deze schema’s persoonlijk voor jouw maken. Als deze klaar is geef ik je een bevestiging per mail dat je schema klaar staat. Vanaf nu kan je starten met gestructureerd trainen!

Hieronder een voorbeeld hoe een schema voor 2 weken eruit kan zien.

Voorbeeld trainingsschema