e-bike

Heb je een e-bike (tot 26km/u) en wil je in plaats van zo maar wat fietsen doelgericht werken aan je conditie en je weerstand? Speciaal voor jou is er een 10-weken trainingsprogramma ontwikkeld waarbij je d.m.v. verschillende snelheden en meer/minder weerstand de juiste trainingsprikkel krijgt, waardoor je een betere conditie/weerstand zal krijgen! Je kan kiezen tussen 2 of 3 keer per week met 30 of 40 minuten fietsen per dag. Op deze manier kan je in je lunchpauze of op de terugweg van je werk makkelijk dit trainingsschema volgen.

Het 10-weken E-bike trainingsprogramma geeft je houvast en motivatie om je conditie en weerstand te verbeteren! Heb je een keertje geen zin of regent het? Geen zorgen! Je kan met dit schema makkelijk een ‘training’ overslaan en weer bij de volgende beginnen (geen verplichtingen dus!).

Kies het trainingsschema uit dat het beste bij je past en ontvang dit elke week in je mail.

HET TRAININGSprogramma BEVAT:

  • 10-weken trainingsprogramma
  • 2 of 3 keer fietsen per week
  • 30 of 40 minuten fietsen per dag
  • Schema op basis van km/u
  • Uitsluitend voor mensen met een E-bike
    (tot 26km per uur)
  • Elke week een nieuw schema in je mail
  • Een timer-App speciaal voor dit schema op je smartphone
  • Mail/WhatsApp contact voor vragen

Goed om te weten:

  • 2x per week fietsen: op maandag en vrijdag
  • 3x per week fietsen: op maandag, woensdag en vrijdag

Nu 10 weken Voor slechts €69,95!

Liever een kadobon geven? Klink dan hier